Marketingstrategi

[sdʁɑdəˈgiˀ] – “Overordnet, langsigtet planlægning der især tager hensyn til endemålet
(Den Danske Ordbog)

Skab resultater med en målrettet marketingstrategi

Med en strategisk plan for din markedsføring kan du bedre sikre, at der kontinuerligt arbejdes målrettet med virksomhedens markedsføring og budgetter.

En vigtig del af arbejdet er at kende virksomhedens DNA og grundfortælling for at kunne finde frem til den rigtige branding.

Herefter arbejder vi med at derfinere jeres  målgrupper og en lægger marketingplaner for, hvordan du skal kommunikere til din målgruppe samt på hvilke medier.

 

Marketing sparringspartner

Som din virksomheds sparringspartner kan jeg hjælpe med at få udarbejdet en marketingstrategi og planer for, hvordan du når i mål indefor dine budgetter.

Med erfaring som tidligere selvstændig i restaurationsbranchen – og med erfaring som både Salgschef og Salgs & Marketingchef har jeg deltaget i alle processer omkring ledelse af et selskab og marketingstrategien.
Min erfaring fra flere bestyrelsesposter har givet mig godt indblik i strategiske overvejelser, som giver et solidt fundament for sparring omkring marketingstrategien i din virksomhed.
En marketingstrategi skal altså prioriteres som en særskilt del af forretningsplanen på lige fod med økonomiplanen og ressourceplanen. Med en skarp marketingplan har vi mulighed for at planlægge, budgettere og eksekvere marketingaktiviteter med et godt overblik over tid og økonomi mod et tydeligt mål.

“Strategy without tactics is the slowest route to victory.

Tactics without strategy is the noise before defeat.”

 Sun Tzu

Kozmonaut Marketing

Krogen 10

6715 Esbjerg N

Tel 51 63 17 32

Jens@Kozmonaut.dk

CVR 37 14 84 82