[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22.3″ background_color=”#70AD47″ custom_padding=”1px|0px|0px|0px”][et_pb_row _builder_version=”3.25″ custom_padding=”51px|0px|0px|0px”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ background_color=”#70AD47″]
Kampagnestyring i Kozmonaut Marketing
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.25″ custom_padding=”0px|0px|29px|0px”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ background_color=”#70AD47″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22.3″ custom_padding=”30px|0px|50.5313px|0px”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]
Kampagnestyring
Kampagnestyring hander om at sørge for, at dine kampagner skaber de bedste resultater ud fra de givne forudsætninger og giver dig viden om, hvad der virker – og lige så vigtigt – hvad der ikke virker. Derfor er det vigtigt, at din kampagnestyring er nøje planlagt, eksekveres på den rigtige måde og bliver fulgt nøje.
PLANLÆGNING – EKSEKVERING – OPFØLGNING
Planlægning
En kampagne skal have et klart mål og formål – både for dig og for kunderne: Hvad går kampagnen ud på, og hvad skal kampagnen opnå?
En grundig og konkret planlægning er afgørenden for, om du rammer dine kunder med det rigtige budskab og det rigtige produkt til den rette person på det rigtige tidspunkt og på den rigtige kanal! En grundig planlægning sørger for, at alle aftaler er på plads og alle ressorcer er tilrådighed inden starten.
Eksekvering
En effektiv eksekvering handler om, at udnytte alle tilgængelige ressourcer optimalt i det rigtige mix og rækkefølge, så kunderne får det bedst mulige indtryk af dig og din virksomhed. Det grafiske udtryk skal spille optimalt sammen med tekst, stil og tone, og kunderne skal rammes, der hvor de befinder sig og med den helt rigtige timing. Når man får skabt den rigtige kampagne vil den ramme målrettet til de rigtige kunder på en så overbevisende måde, at kunderne bliver overbeviste om at handle med din virksomhed.
Opfølgning
For at kende kampagnes effekt er det vigtigt at følge op på, om målet med kampagnen er opnået – at kende sine gevinster ved sine aktiviteter.
Har kampagnen opnået det budgetterede salg eller indhentet de forventede kontakter, så er man i mål, og man skal følge op på, hvem af kunderne der gjorde hvor meget og på hvilke måder. Samtidig skal man kunne lære af, at en kampagne ikke opnår de opstillede mål. Kun på denne måde kan man begynde på den svære kunst at gøre mere af det der virker – og mindre af det der ikke virker. Når man han høstet eksakt viden ud af sin overståede kampagne, har man indhentet værdifuld viden til at kunne planlægge den næste kampagne mere effektivt.
Vil du høre mere om, hvordan du får mest muligt ud af kampagneopfølgning, så ring på 51 63 17 32.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]