fbpx

Online Marketing i Kozmonaut Marketing

Online marketing bureau i Esbjerg

Et online marketing bureau skal grundlæggende hjælpe dig med at skabe relevant trafik til din hjemmeside. Altså tiltrække flere af de relevante besøgende, der med det samme – eller på sigt kan blive kunder. Dine besøgende kommer altid for at lede efter relevant indhold. Det skal overbevise dem om at tage kontakt for at høre nærmere om de ydelser og produkter, som de har brug for. Indenfor online marketing findes der flere discipliner. Det bedste resultat findes dog ved at kombinere fordelene ved de forskellige til et optimalt mix til netop din situation.

Google Ads – Google Partner

Din hjemmeside skal kunne findes på Internettes søgemaskiner på de søgeord, som kunderne vil bruge. Dette kan gøres ved at købe sig til betalte annoncer på søgemaskinerne, så kunderne kan finde netop din hjemmeside blandt alle dine konkurrenter. Jo mere synlig netop din side er, jo større er sandsynligheden for, at kunderne vil besøge siden. Dine kampagner skal bygges fra grunden i Googles annoncemodul og annoncerne skal rettes mod de rigtige segmenter og indeholde de rigtige søgeord. Typoisk bliver det styret stramt med budgetter og optimerede budstrategier, som sørger for, at dine budskaber bliver vist til de rette potentielle kunder. Og gerne foran dine konkurrenters søgeresultater på Google. Jeg har administreret Google Ads for en del kunder i Esbjerg, Varde, Bramming og Ribe.

Google Ads Certificeret

Jeg følger løbende udviklingen i Googles annoncemotor og er Google Partner certificeret efter de nyeste foreskrifter. Det betyder blandt andet, at jeg er certificeret til at drive kampagner på vegne af mine kunder. Klik på ikonet og se mere på Googles egen webside.

Google Partner online marketing bureau

I samarbejde med dig aftaler vi alle detaljer, der danner rammerne for dine kampagner. Også i hvilke geografiske områder, vi skal ramme som i klippet forneden. Når først kunderne har fundet din side, gælder det om at få kunderne til at agere på sidernes indhold. Enten ved at kontakte dig via telefon eller at udfylde en kontaktformular, så du kan ringe kunden op.

 

online marketing bureau

Facebook kampagner i et online marketing bureau

Facebook bruges dagligt af 53% af den danske befolkning mellem 16-89 år ifølge en undersøgelse af danskernes medievaner fra 2018. Læs undersøgelsen her. Derfor er Facebook ofte det rette sted at markedsføre dine budskaber med målrettede kampagner mod dine uvalgte segmenter. Facebook kampagner er langt mere målrettede end de sædvanlig muligheder for boost, som ofte ikke giver de ønskede resultater.

De optimale kampagner starter med udgangspunkt i din marketingstrategi. Sørg for at tekster, billeder og andet indhold er i skarp tråd med kampagnens formål om at skaffe kunder, bestillinger, leads eller besøgende til til webside. Også her har vi altid skarp fokus på budgetter og realiserede mål med kampagnen.

Kampagnen følges altid op med en grundig evaluering af trafik og konverteringer. Erfaringer og indhentet viden bruges dermed til at optimere den næste kampagne. På den måde stiller vi sammen med kunden fokus på at gøre mere af det der virker og mindre af det, der ikke virker.

Facebook kampagner online marketing bureau

Sociale Medier i et online marketing bureau

De sociale medier som Facebook, instagram og LinkedIn fungerer som dine ekstra trafikkanaler. Her kommer du i kontakt med nye og eksisterende kunder. Derfor kan det give god mening at være aktiv på disse medier og løbende påvirke kunderne med nyheder, tilbud og relevant information. Men selvfølgelig kun, hvis dine kunder befinder sig på disse medier og hvis medierne er velegnede til netop dine budskaber. En vellykket kampagne på de sociale medier kræver en grundig kampagnestyring.

online marketing kozmonaut marketing

Nyhedsbreve i et online marketing bureau

Jeg har stor erfaring i udarbejdelse og udsendelse af nyhedsbreve fra systemer som Globase, SalesForce og Mailchimp. Tidligere har jeg sendt over 1 mio. ud af disse om året. Er det nyt for dig, så er Mailchimp måske det rigtige sted at starte. Jeg vedligeholder MailChimp for flere af mine faste kunder og deltager i den løbende planlægning. Det indebærer også vedligehold af kundesegmenter og online webarkiv.

Hvis du indsamler kundernes mailadresser og samtidig deres accept på at kunne sende nyheder til dem, kan du løbende påvirke dem via nyhedsbreve. Her gør du løbende kunderne opmærksom på dine ydelser og produkter. Dette er én af de bedste metoder til at modne de kunder, der ikke har et akut behov. Og det kan være med til at skabe mersalg til eksisterende kunder og endda til at få tabte kunder til at vende tilbage.

 

milChimp online marketing bureau

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan et online marketing bureau kan løfte din forretning,

så giv mig et kald på 51 63 17 32.