fbpx
Koz_logo_sam_web2

Om Kozmonaut Marketing

Et Digitalt Bureau

Jeg varetager jeres digitale tilstedeværelse på Internettet og står for webopgaver, online marketing og sociale medier.

Fokus på Resultater

Din markedsføring skal kunne afspejles på din bundlinje, og kunne dokumenteres fra planlægning til opfølgning.

Daglige Opgaver

Jeg løser dine daglige opgaver i markedsføringen – Både traditionelle offline og digitale online opgaver.

Din Livlinje

Mangler du hjælp til markedsføringen af din virksomhed, eller tid til dine opgaver, så hjælper jeg.

Lidt om Kozmonaut Marketing

Uddannelse
Uddannet som både HD i Afsætning fra Syddansk Universitet og som Multimediedesigner fra EASV har jeg placeret mig med et ben i både den traditionelle afsætningsteori og et andet ben i den nye digitale verden på  Internettet. Jeg kombinerer fordelene fra begge verdener i mine løsninger til dig.

Erfaring
Som tidligere selvstændig i restaurationsbranchen og med erfaring på ledelsesniveau og på specialistnivaeu har jeg arbejdet med Salg og Marketing i mere end 25 år og har opnået stor kendskab til Internettes mange muligheder for at optimere din forretning. Marketingressource med både salgserfaring og marketingerfaring – og uddannet indenfor IT og afsætning…

Erfaring indenfor både Salg og Marketing
Hvorfor er det en fordel, at en marketingressource har salgserfaring? Den gamle parole om at salg er fra Mars og marketing er fra Venus holder stadig vand. Salgsmedarbejdere er ofte fokuseret på forhandling, pris, mængde og logistik, hvor marketingmedarbejdere typisk fokuserer på motivationer, budskaber, udforming og værdier. Kun når man har erfaring fra begge lejre kan man for alvor trække essensen og kerneværdierne i den samme retning, med fokus på forretningen, så både kunden og virksomheden bliver sat i scene med fokus på bundlinjen.

IT-uddannet og Afsætningsuddannet
Hvorfor er det en fordel, når man både er uddannet som HD i Afsætning og som Multimediedesigner indenfor IT? Den stigende digitalisering af opgaver indenfor salg og markedsføring vil kun tage til i fremtiden. Bedre integrationer mellem de forskellige forretningssystemer betyder stadig bedre datagrundlag for at udføre sine opgaver målrettet og præcist mod de enkelte kunder.

Salg foregår mellem mennesker – og ikke mellem virksomheder. Kunder vil ikke puttes i kasser med personas – men vil behandles individuelt.

Samarbejde
Et samarbejde mellem en virksomhed og en ansat – eller et marketing bureau beror sig altid på gensidig tillid. Kemien skal være i orden, og man skal kunne stole på hinanden. Samtidig er det også vigtigt, at vi internt parterne i mellem kan finde den helt rigtige model for samarbejdet.
Læs mere om mine samarbejdsmodeller her.

Mentor & Advisory Board

De gamle marketing teorier og strategier holder stadigvæk vand af helt logiske årsager. Derfor er det vigtigt at planlægge FØR man eksekverer. Ligeledes er det vigtigt at måle og evaluere effekten af indsatserne for derved at kunne optimere fremover. Det er også udgangspunktet i mit arbejde som mentor i ProVarde og Business Esbjerg – og i mit arbejde i Advisory boards herunder. “Strategy before Tactics”.  

Arbejdet i Advisory Boards

Som mentor i Business Esbjerg hjælper vi gerne iværksættere og soloselvstændige med at få sat skub i forretningen igennem programmer som eks. LevelUp. Her fra Esbjergs Helte på Riggen i Esbjerg, hvor RESH Academy modtager sit diplom. Det er altid spændende at følge iværksættere som Mahmoud Zamzam, som her er flankeret af de andre mentorer: Vibeke Stage, René Boisen og Thomas Abrahamsen.

Vil du høre mere om et samarbejde omkring jeres markedsføring, så tag endelig kontakt for en uforpligtende snak – ring på 51 63 17 32 eller brug formularen, så vender jeg tilbage.